شهردار منطقه دو تهران به مشکلات 34 شهروند رسیدگی کرد

(1397/2/15)


شهردار منطقه دو  به مشکلات شهروندان رسیدگی کرد

شهردار منطقه دو تهران به مشکلات 34 شهروند رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، صبح  سه شنبه یازدهم اردیبهشت شهردار منطقه دو به همراه مدیران منطقه  با حضور در مرکز نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران به تماس های تلفنی شهروندان پاسخ و دستور رسیدگی در جهت رفع آنها صادر کرد.

در جریان پاسخگویی به درخواست ها، رسول کشت پور شهردار منطقه به 34 تماس شهروندان در حوزه های خدمات شهری،خدمات ترافیکی وسد معبر، تقدیرو تشکر شهروندان  پاسخ داد .

در  حاشیه این جلسه، شهردار منطقه دو با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت امورمسئولان و مدیران منطقه دو قرار دارد، گفت:  شهروندان می توانند مشکلات موجود در سطح منطقه را  از طریق ارتباط با شهرداری منطقه با مسئولان و مدیران در میان گذاشته تا در کمترین زمان به این مشکلات رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود : از اینکه شهروندان چشم ما هستند خرسندیم و بدون تردید مشارکت ایشان در حفظ و نگهداشت شهر موثر و مفید است .

همچنین در این جلسه ریاست مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پیامهای شهروندان و رسیدگی به آنها در مدت حضور شهردار منطقه 2 ، روند رسیدگی و پاسخگویی به معضلات شهروندان را مثبت ارزیابی نمود .

گفتنی است با توجه به وسعت منطقه 2 و تقاضای متعدد شهروندان در سال گذشته 2400 پیام شهروند در سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران ثبت شده است .

 


print

تعداد مشاهده :883

rating
  نظرات